welcome to my love lane

By: Siti Azlina Abdul Aziz

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Tuesday, 22-Mar-2011 04:34 Email | Share | Bookmark
KINI KU KEMBALI JUA

Assalamualaikum sahabat FP sekalian,

Hari ni tiba2 rasa rindu pula nak ber up date FP ... maklum la dah setahun aku tak mengadap FP ni. Bukan apa asyik dok layan FB sampai lupakan FP hehehe...

Kali ni aku nak share gambar aku sewaktu gi mengajar tusyen hehehe...sebelum student datang kami para cikgu memulakan aktiviti berposing

Aku buka tusyen ni dengan adik2 ipar ku...Tahun lepas ada juga aku mengajar tapi separuh jalan jer, maklum la masa tu aku tgh sibuk jaga arwah bonda ku...

Jom tengok gelagat kami bertiga






View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net