welcome to my love lane

By: Siti Azlina Abdul Aziz

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Saturday, 15-Nov-2008 03:40 Email | Share | Bookmark
LAWATAN KE RUMAH WARGA EMAS



Assalamulaikum…
Lepas je balik dari memancing tu kami pun singgah la ke rumah ayah kepada kawan abang ipar ct…Kalau nak tahu umur tok wan ni dah 90 tahun…tapi masih kuat lagi tu, cuma mata ngan telinga jer kurang sikit.
Dia org berdua suami isteri ni punya la nak bagi kami makan nasi sampai gaduh2 manja gitu hehehe.Tapi kami semua menolak nya dengan baik…bukan apa masing2 dah kenyang tengok ikan fresh kat Kuala Muda tadi hehehe
Tapi kat sini ct nak berkongsi cerita, kawasan rumah tok wan ngan tok (panggilan manja untuk dia org berdua) punya la bersih,usia rumah yg dah berpuluh tahun…kalau tak silap rumah tu didirikan pada tahun 1965 masih kuat dan megah berdiri (ct pun tak der lagi hehehe),pokok2 buah-buahan ni jgn cakap la macam2 ada…so kami pun mengambil peluang untuk mengait buah yg ada la hehehe
Sempena sambutan hari warga emas peringkat kebangsaan yg disambut di Bangi pada hari ini, ct mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan “Selamat Menyambut Hari Warga Emas kepada Seluruh Warga Emas di Malaysia” So jom kita tengok apa yg sempat hubby ct snap ok…



acara berposing dan sambil minum2



jom berposing lagi...(yg baju putih tu biras ct)



sedap nya magga ni bawa balik ke rumah siap buat jeruk satu balang hehehe



ini la koleksi antik TV hitam putih edisi lama



cantik kan rumah pusaka ni



nombor rumah ini diambil sempena tahun pembinaan nya



View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net