welcome to my love lane

By: Siti Azlina Abdul Aziz

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Wednesday, 12-Nov-2008 07:02 Email | Share | Bookmark
AKTIVITI MEMANCING DI KUALA MUDA



Pada cuti perayaan deepavali yg lepas ct dan hubby ikut abang serta adik ipar ct ke Kuala Muda untuk memancing…bukan ct yg memancing tapi hubby dan sekutu-sekutu nya hehehe, ct kira tukang tengok jer la
Kami ke sana dgn 3 buah biji kereta, tapi kalau ditengokkan ct ngan hubby bawa bekal macam nak gi berkelah jer huhuhu
Tapi sayang nya hubby ct tak dapat pun ikan lagi pun cuaca semakin panas macam nak kena migraine dah ni haaa….
Dalam masa yg sama kami meninjau-ninjau ke kawasan pelabuhan ikan di Kuala Muda ni..so hubby pun amik la gambar2 ikan yg masih fresh…jom layan



hubby tengah khusuk memasang umpan dan aktiviti peraih membeli hasil tangkapan dari nelayan



macam2 ada kat sini



tengok tu kucing pun nak cek kualiti ikan hehehe



hasil tangkapan di bawa ke kawasan penimbang



EDISI TAG LAGI

kali ni ct kena tag oleh watie...setelah diluluskan oleh FINAS dan juga pihak berwajib ini la hasil nya hehehe



gambar ni diambil pagi tadi sewaktu nak gi beli juadah untuk sarapan pagi


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net