welcome to my love lane

By: Siti Azlina Abdul Aziz

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Saturday, 8-Nov-2008 09:24 Email | Share | Bookmark
JOM KE PASAR MALAM



Assalamualaikum,
Kali ni ct nak share picas suasana di Pasar Malam kat area Bagan Ajam…ct ni nak kata selalu ke pasar malam tu tidak la sangat, tapi jika lauk untuk masak tu dah dalam keadaan kurang pergi la juga…
Selalu nya bila ct ke pasar malam masa ni la ct akan belajar nama2 ikan hehehe . So jom la tengok apa yg ada kat pasar malam bagan ajam ni yer….layan…



ikan ooo ikan…



ketam pun ada



telur sotong



udang ni kalau buat sambal pun sedap kan



ini la belut, eee geli la pula



ikan semilang di tapak tangan hehehe macam berpantun la pula



teringin pula nak makan mini murtabak ni



masa beli satay ni satu kejadian lawak telah berlaku, kami berdua dah nak sampai ke kereta dah tiba2 baru perasan yg mak cik yg jual satay tu tak bagi kuah kacang kat kami hehehe apa lagi hubby pun pergi buat tuntutan kuah semula la hehehe



suasana di pasar malam



View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net