welcome to my love lane

By: Siti Azlina Abdul Aziz

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Thursday, 30-Oct-2008 01:52 Email | Share | Bookmark
JOM MAKAN PASEMBUR – ROJAK



Assalamualaikum…
Kali ni ct nak citer pasal makan lagi hehehe, jom makan pasembur…org2 penang tahu la kan apa itu pasembur…kalau kat tempat lain panggil rojak kan …
Ct dan suami makan rojak ni kat Carrefour Seberang Jaya Butterworth…sedap juga rasanya, lagi pun waktu tu memang tengah lapar tahap gaban hehehe …Lagi pun dah lama kami berdua tak makan rojak ni, teringin la pula, nak makan nasi macam tak berselera jer lepas raya ni, tekak ni macam nak mencuba selain dari nasi…
so jom la tengok rupa pasembur merangkap rojak ini yer…



sungguh menyelerakan yum..yum..yum



View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net