welcome to my love lane

By: Siti Azlina Abdul Aziz

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Saturday, 25-Oct-2008 04:00 Email | Share | Bookmark
EDISI BABY KUCING – GEGIRL AND BOBOY



Ini pula anak2 Chik yang sangat comel dan lincah tak terkejar ct ngan mereka berdua ni…

Yang gegirl ni suka sangat panjat tingkap ala tarzan, boboy pula setiap kali kita sapu sampah mula la dia mengejar penyapu tu, silap2 ngan dia sekali tersapu hehehe

Tapi yg ada persamaan antara dua ekor ni ialah kalau tidur mesti nak atas ribaan ct atau suami…memang ketegori manja la…siap kena dodoikan lagi tu hehehe

Boboy dan GeGirl ni akan mandi setiap hari Ahad tiap2 minggu…memang wangi badan mereka ni maklum la tak pijak rumput atau pasir lansung hehehe…

Kalau membuang (air besar atau kecil) pun kat dalam bilik air kira dah terajar la tu hehehe (kucing sekolah hehehe)

Jom la tengok apa aksi dua beradik ni yer



gegirl yg lincah



boboy yg aktif




View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net