welcome to my love lane

By: Siti Azlina Abdul Aziz

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Thursday, 23-Oct-2008 13:07 Email | Share | Bookmark
EDISI MAMA KUCING – CHIK



Assalamualaikum,
Ok kali ni ct nak story tentang cat yg ada kat rumah ct, cat ni di ambil dari kampung hubby kat Tasek Gelugor …kucing kesanyangan hubby ct ni tau …
Menurut suami ct kalau diikutkan umur cat ni dah masuk 6 tahun…cat ni telah dinamakan Chik…
Masa bawa datang ke rumah kami di Telok Air Tawar ni Chik ada 3 baby, tapi sayang anak Chik yang bongsu yg sempat diberi nama Baby telah pun mati…so tinggal la dua ekor jer.
So jom la tengok aksi Chik bila berada di rumah ….

Quote:
bakal menyusul edisi baby cats pula, nantikan yer...




ini la Chik



chik memang suka memandang ke luar jendela (kira salah satu hobi nya la tu hehehe)



chik sedang berposing



View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net