Want your
own Fotopage?








 
welcome to my love lane

By: Siti Azlina Abdul Aziz

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Wednesday, 22-Oct-2008 11:05 Email | Share | Bookmark
EDISI IKAN LAGA



Aloha, salam sayang semua warga FP
Kali ni ct nak cerita tentang pets pula iaitu ikan laga
Ikan laga ni suami ct hadiahkan untuk ct pelihara, lagi pun kata org pelihara ikan ni boleh buat kan kita tenang kerana ia salah satu "psychology therapy".
masa beli ikan tu kecik lagi , tapi sekarang dah makin besar bagai JOHAN heheheā€¦
Setiap hujung minggu ct akan tukar air untuk dua ekor ni berenang, memang jinak sangat siap boleh di belai tu hehehe
Mula-mula tu ct rasa geli bila kena kat tapak tangan tapi sekarang ni dah semakin expert hehehe
So jom la tengok apa yg dua ekor tgh buat yer



ikan laga ni ct namakan KIKI dan LALA













View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2008.

ns4008229.ip-198-27-68.net