welcome to my love lane

By: Siti Azlina Abdul Aziz

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Sunday, 19-Oct-2008 05:42 Email | Share | Bookmark
EDISI MENU BERBAKAR



Assalamualaikum,
kali ni ct nak cerita tentang makanan juga lagi…tapi kali ni bukan la ct yg pergi tempat tu tapi hubby yg ke sana dgn kawan2 office nya.
Kata nya menu kat situ tersangat la sedap dan macam-macam ada hehehe …pendek kata sampai tak tahu la nak pilih yg mana satu untuk dimakan…
Ct yg tengok gambar ni pun terliur, nak kena pergi juga ni…tak esok lusa,tak lusa minggu depan…ct nak cuba juga nanti .
Menurut suami ct lokasi nya di Kepala Batas, nama kedai tak pula di beritahu nya…mungkin suspen kut hehehe
So kengkawan jom la layan gambar yg suami ct sediakan ni yer…(ct tukang up load jer hehehe)



pilih jgn tak pilih



menu yg sungguh menyelerakan



tu dia udang bakar yg sungguh mengiurkan




View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net