welcome to my love lane

By: Siti Azlina Abdul Aziz

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Thursday, 9-Oct-2008 07:45 Email | Share | Bookmark
EDISI JOM BERAYA



Assalamualaikum ...
belum terlambat rasanya untuk ct dan suami mengucapkan "SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI, MAAF ZAHIR DAN BATIN"

memang hepi sangat tahun ni ct dan suami dapat beraya berdua setelah 3 thn tinggal berasingan...macam pengantin baru la pual rasa nya hehehe
tahun ni pula kami dapat beraya di rumah sendiri so ramai la tetamu yg hadir untuk meraikan rumah baru kami ni hehehe

so jom la tengok apa yg telah ct dan suami sempat snap sepanjang raya ni...maklum la selebih nya banyak di dapur sediakan juadah hehehe

jom layan yer



aksi alya ketika bertandang ke rumah ku



berposing pada hari raya kedua, setelah penat melayan tetamu



suasana di pagi syawal, bertemakan warna pic



ini la kedua mertuaku



comel kan alya balqis bertudung



ini pula family pak teh ku yg datang dari parit buntar perak, famili yg lain tak sempat jumpa maklum la ct dan suami baru jer sampai daru rumah mertua so sekarang kat rumah mama ct pula



imam sedang member khutbah raya, sayu la pula kerana ramadhan telah pun berlalu



aksi adik2 ipar ku serta mertuaku dalam edisi songket (baju songket yg mak mertua ku pakai tu aku la yg sponser hehehe)



ada tiga jenis kek, satu untuk mertuaku, satu untuk keluarga mama di penang dan satu lagi untuk aku hehehe



View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net