welcome to my love lane

By: Siti Azlina Abdul Aziz

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Monday, 8-Sep-2008 07:54 Email | Share | Bookmark
SEPETANG DI PERHENTIAN TOL BAGAN AJAM



Assalamulaikum,
diam tak diam dah lapan hari kita semua berpuasa kan...Alhamdulillah....
ct ni tak der la banyak gambar nak share tapi yg kolkesi tu ada la sikit...gambar2 ni ct amik sehari sebelum kita semua sambut merdeka...
so sambil layan anak buah yg datang bertandang ke rumah kami pun berposing kat R&R Bagan Ajam.
so jom la layan aksi2 kami di sebalik mega2 senja ...
zasss.....













SUATU MALAM DI ROBINA PARK



malam nya pula kami ke Robina Park untuk membilang detik 12 tengah malam .... anak buah pula sibuk nak tengok percikan bunga api...
yg kelakar nya bunga api nampak berbalam sebab malam tu cuaca agak kelam nak hujan huhuhu...
so jom la layan aksi kami di malam detik kemerdekaan...







View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net