welcome to my love lane

By: Siti Azlina Abdul Aziz

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Friday, 15-Aug-2008 06:42 Email | Share | Bookmark
JOM KE KEM PLKN SRI IMPIAN



Aloha...salam sayang untuk semua kawan2 FP...
dua minggu lepas ct ngan hubby bersama2 famili mertua ke KEM PLKN SRI IMPIAN yg terletak di Sungai Bakap Seberang Perai Selatan.
kami ke sana melawat adik ipar yg masuk ke kem ni...sepupu ct pun ada juga yg mengajar kat situ...tapi masa hari kami pergi tu sepupu ct bercuti, maklum la cikgu dapat cuti bila hari kelepasan untuk pelajar.
banyak juga bekal yg di bawa oleh mak mertua ct sampai kan durian pun di bawa nya untuk anak tersayang hehehe....
cantik permandangan kat situ, adik ipar ct pun nampak hepi maklum la dah dapat ramai kawan hehehe
masa nak balik dari kem tu kami singgah makan mee udang kat area Nibung Tebal...banyak betul udang nya dan sungguh menyelerakan....memang la sedap adik ipar ct yg belanja TQ yer Li, nanti belanja lagi tau hehehe
so jom la kita tengok apa yg ada di entry kali ni yer....

















View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net