welcome to my love lane

By: Siti Azlina Abdul Aziz

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Tuesday, 5-Aug-2008 12:14 Email | Share | Bookmark
PERCUTIAN KE THAILAND EPISOD SATU





aloha...salam sayang untuk warga FP sekalian hehehe macam nak bagi ceramah la pula hehehe
kali ni nak citer pasal gi Thailand, so semua gambar2 kat bawah tu waktu bas bertolak dari Malaysia ke Thailand....episod seterusnya akan muncul tak lama lagi .... maklum la banyak betul berposing ni....tak boleh nak masuk untuk satu entry nanti penat semua org nak tengok hehehe

makanan kat sini memang sedap2 tapi mak aiii....punya la pedas berapi mulut i tau hehehe....
suasana kat Thailand ngan Malaysia tak banyak beza, cuma percakapan mereka jer yg kureng
so jom kita tengok untuk episod pertama ni yer apa yg ada layannnnnn



sebelum ke Thailand jom tukar duit dulu yer hehehe...nak shoping la katakan



ini tgh nak cek pasport ni



sistem pendawaian talian talifon kat Thailand punya la berselirat...tak selamat rasanya hehehe



ini la pengangkutan awam di Thailand



pick up merupakan sebuah kenderaan penting di Thailand



kami menjamu selera di Restoran Chekkar



ini la menu yg telah dihidangkan sedap tuuu....



KOMEN PERTAMA UNTUK UNTUK ENTRY KE THAILAND EPISOD 1 JATUH KEPADA

Jom kita layan FP keluarga bahagia ini yer di :- http://iemael.fotopages.com



View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net