welcome to my love lane

By: Siti Azlina Abdul Aziz

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Thursday, 3-Jul-2008 03:57 Email | Share | Bookmark
JAWAPAN TAG PERTAMA DI PENANG



aloha...salam manis dari cinta di love lane...sebenarnya i tak kena tag pun pada mulanya tapi atas rasa keinginan yg tinggin nak jawap tag, i pun minta Fazarinna tag kan i... (kelakar kan )
bukan apa dari tak der idea nak berceloteh di FP ni jawap tag pun ok juga kan...
so mari lah sesama kita tengok apa jawapan dari tag yg i kena ni...semuanya berkaitan kali pertama...jom kita layan....

1.KALI PERTAMA NAIK KAPAL TERBANG

Kali pertama I naik kapal terbang pada tahun 1991, masa tu I nak pergi menunaikan haji. Masa tu punya la gayat asyik nak tengok kat tingkap je, tapi lepas tu agak bosan la juga sebab 8 jam 45 minit. Kebas buntut cek tau!

2.KALI PERTAMA MELAHIRKAN ZURIAT

I belum dapat menikmati saat ini lagi. Insya Allah moga tahun depan I dapat menikmatinya, AMIN.

3.KALI PERTAMA P OVERSEA

Kali pertama I ker oversea pada tahun 1991. I bersyukur sangat dapat menjejakkan kaki ke Makkah Al-Mukaramah.

4.KALI PERTAMA DUDUK JAUH DARI KELUARGA

Tahun 1998. Masa tu dapat masuk UiTM kat Shah Alam. Punya la rindu kat mama I, demam sebulan tau. Nak balik sendiri masa tu agak sengal sikit. So tunggu mama datang jenguk jer la, sedihnya

5.KALI PERTAMA MERASAKAN DIRI GEMUK

Sejak masuk alam pekerjaan I memang agak berisi. Maklumla ada duit sendiri kan. Hari-hari Mc Donalds. Macam mana badan tak naik.

6.KALI PERTAMA BEKERJA

Tahun 1998. I bekerja sebagai “temporary clerk” kat Hitachi Factory Penang. Tapi sampai 2 bulan jer. Lepas tu dah masuk UiTM .

7.KALI PERTAMA BERCINTA

I mula kenal cinta tahun 1996. Masa tu I baru di tingkatan 6. Tapi tak der jodoh, dia kawin dengan orang lain. I tak marah sikit pun, sebab masa tu I masih nak belajar.

8.KALI PERTAMA MERASAKAN DIRI CANTIK

I ni tak der la cantik, tapi I selalu dapat pujian COMEL jer. Bagi I cantik ni universal, bila hati kita bersih, maka kecantikkan itu akan teserlah di wajah kita.


9.KALI PERTAMA MASOK PANGGUNG WAYANG

Kalau tak salah kali pertama I masuk panggung wayang tahun 1997. Masa tu I gi tengok cerita Senario The Movie. I punya ketawa tak ingat dunia. Kelakar giler beb!

10.KALI PERTAMA MASUK WAD HOSPITAL

Sedih juga nak cerita. Lagi seminggu I nak naik pelamin, I kena ragut beg. Tulang rusuk I bengkak akibat ditendang. Sakit TUHAN jer yang tahu. Kalau ikutkan memang I kena masuk wad, tapi kebetulan my aunty nurse, so dia minta ngan doktor untuk bawa i pulang dan jaga I kat rumah. Masa tu I rasa memang macam kat wad juga, sebab makan minum semua atas katil. Sedihnya…






View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net