welcome to my love lane

By: Siti Azlina Abdul Aziz

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Monday, 2-Jun-2008 01:28 Email | Share | Bookmark
Aktiviti mingguan di love lane...

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
2 minggu lepas hubby datang KL...so macam biasa la kami ni memang kaki makan kan ...lepas i balik dari bertugas i pun gi la jemput hubby di Plaza rakyat...so kami teruskan perjalanan ke Medan MARA untuk nikmati hidangan kegemaran hubby iaitu sup daging di Ani Sup Utara...macam biasa bila kami sampai disana cuaca memang selalu mendung dan hujan....(memang pelik sampai sana selalu hujan tau.... )

lepas tu kami pun pulang ke rumah dengan teksi....petang pula kami berjalan kaki ke TESCO EXTRA Cheras...dekat jer dari rumah sewa i tu.... sampai sana kami shopping barang keperluan...(ada la )...tiba2 hubby teringin nak makan western food....so nikmati la keeanakkan makanan ni yer...(jamu mata jer la yer.... )....

esok nya masa nak hantar hubby balik sekali lagi kami berposing...masa tu sambil tunggu teksi tau... (walau pun dalam wajah sedih.... ) tiba2 ada satu pemandangan yg kami nak teringin nak tunjuk pada semua...dalam banyak2 bangunna yg tinggi2 tiba2 ada rumah yg tersesat di tengah kesesakkan kotaraya...jeng...jeng..jeng...rumah kongsi pekerja2 indon tertiba muncul kat tengha bandaraya ni....so layan jer la yer....






















View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net