welcome to my love lane

By: Siti Azlina Abdul Aziz

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Friday, 16-May-2008 04:56 Email | Share | Bookmark
ucapan cinta di love lane

love ever after
hujung minngu ni i tak dapat balik, hubby pun ada tugas di penang...so kami tak dapat la berjumpa...hanya suara dan 3G mengikat kami...(terima kasih kepada teknologi canggih... )

namun jauh disudut hati ini, hanya Tuhan yg tahu betapa rindu nya i pada suami tercinta...but what to do demi tugas kami berkorban...

tapi hubby tak bagi i sebut perkataan "rindu" katanya ia akan melemahkan diri kita sendiri...so sekarang kami hanya gunakan perkataan sayang,cinta,love,honey tapi bukan "miss u"...

so ini la ranjau yg kami tempuhi sepanjang hidup berjauhan...(insya Allah untuk beberapa bulan ni jer... , tapi rasa macam setahun tu....)

kadang2 tu rasa cemburu juga bila tengok pasangan yg hidup sebumbung tapi apa kan daya...ini semua ketentuan Tuhan...sebagai hambanya kami redha dan pasrah...tapi apa pun cinta kami teguh selamanya...."cinta hingga ke hujung nyawa...."



- cinta hingga ke hujung nyawa -


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net