welcome to my love lane

By: Siti Azlina Abdul Aziz

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Wednesday, 14-May-2008 04:50 Email | Share | Bookmark
bersantai di perhentian sungai buloh

bergambar bersama
gaya seorang YB
ayu nyer...
jom makan
alamak tak nampak kepala la
posing adik
posing lagi
2 wanita ayu
drive sayang jgn nak berposing pula
senyum jer suami i ni tau...
 
kali ni i nak cerita sewaktu dalam perjalanan pulang dari shah alam ker penang...
setelah semalam penat ngan pesta konvo hari ni kami pun berangkat la pulang beramai-ramai ke panang...samapi jer kat sungai buloh macam biasa la aunty i buat teringin nak makan dunkin donut....
tampa melengahkan masa kami pun berhenti dan pekena apa yg patut...

sesambil nyum...nyum.. tu kami pun posing la....so layan yer....



masa ni masih bertunang...


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net