welcome to my love lane

By: Siti Azlina Abdul Aziz

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Wednesday, 2-Apr-2008 00:36 Email | Share | Bookmark
bercuti di hotel ancasa kuala lumpur

ini la lelaki yang mencintaiku
dapat teddy bear
sempat posing lagi tu
loving couple
control ayu...
sweet girl
macho men
lovely teddy
 
hye sayang
i miss u
hye semua....hari ni i nak cerita tentang percutian i dan suami ke hotel ancasa kuala lumpur...
sebenarnya cuti kali ni ada tema nya iaitu sempena menyambut ulang tahun perkahwinan kami yang masuk ke tahun kedua...
alhamdulillah berkat kesabaran hubby i dan kenakalan i dapat juga kami bertahan melalui liku2 kehidupan sebagai sepasang suami isteri yang tinggal berjauhan (PJJ)
kata orang jauh itu bau bunga....(kira wangi la tu)
selalu nya kami kalau berjumpa memang macam pasangan yg baru bercinta loving giler la ....(gila pun tak macam kami he..he..he..)
tapi apa pun memang i hepi sangat bersuami kan lelaki sebaik suami ku....
kata petikan dari filem CINTA "isteri itu bukan hakmilik tapi satu anugerah"
itu la kata2 suami ku pada ku jua....
"dalam hidup, terkadang kita lebih mendapatkan apa yang tidak kita inginkan. dan ketika kita mendapatkan apa yang kita inginkan, akhirnya kita tahu bahawa yang kita inginkan terkadang tidak dapat membuat hidup kita menjadi lebih bahagia"









View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net