welcome to my love lane

By: Siti Azlina Abdul Aziz

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  8  9  10  11  12  13  14  [15]  16  17  18  19  20  21  22  >  >>]    [Archive]
Thursday, 4-Sep-2008 05:28 Email | Share | | Bookmark
DUA VERSI SATU LOKASI



Assalamualaikum dan salam Ramadhan...
erm...dah nak seminggu kan kita berpuasa...semoga 10 hari fasa yg pertama ini akan dilimpahi kerahmatan untuk kita semua...(macam ustazah la pula hehehe)

di ct nak share la gambar2 ct amik sebelum berpuasa hari tu...ada dua versi lagi tapi di lokasi yg sama...iaitu di Bukit Relau jalan nak ke Balik Pulau Pulau Pinang.

versi yg pertama bertemakan warna hijau, masa tu kami berdua amik gambar selepas menghadiri kenduri kawin anak sedara hubby (anak kepada kakak hubby), masa tu kalau tak salah bulan januari thn 2008 ni la...hehehe (gambar yg telah diperamkan huhuhu)

versi kedua pula bertemakan warna purple, masa tu kami baru balik dari MRSM Balik Pulau...
tujuan ke sana kerana ct kena amik exam PTD hehehe...(entah lulus ke tak ni huhuhu )

tempat tu memang tersangat la cantik...banyak pelancong ARAB suka ke sana...
so jom la kita layan apa yg ada yer ... Wassalam

GREEN VERSION



masa ni masih tinggal PJJ huhuhu













PURPLE VERSION























Saturday, 30-Aug-2008 13:15 Email | Share | | Bookmark
UCAPAN UNTUK SEMUA WARGA FP





assalamualaikum...
di kesempatan ini ct dan suami ingin mengucapkan "SELAMAT MENYAMBUT HARI KEMERDEKAAN NEGARA MALAYSIA YANG KE - 51" serta ucapan "SELAMAT MENJALANI IBADAH PUASA" untuk semua warga FP sekalian...
Insya Allah semoga kehidupan kita semua akan diberkati Allah S.W.T AMIN...


Friday, 29-Aug-2008 10:30 Email | Share | | Bookmark
JOM MAKAN DI TESCO PENANG



aloha, salam sayang semua...
untuk kali terakhir ct nak letak piccass makanan...lepas ni dah nak puasa kan...
so jom la layan apa menu yg kami makan kat TESCO di Penang ok...
adios!



ini menu my mom katiuw sizzling



ini menu my hubby pula mee sizzling



ini pula dah tentu la menu ct kan hehehe mee tom yam



jom minum



ini pula cucur goreng tauhu lembut ...sedap tuuu....



Tuesday, 26-Aug-2008 07:03 Email | Share | | Bookmark
BERSAMA ALYA BALQIS



aloha...
salam sejahtera untuk semua kawan2 di FP...kali ni ct nak citer la sikit tentang anak saudara ct yg comel ni...ALYA BALQIS nama nya...comel tak hehehe...
nak tayang anak sendiri belum rezeki so kena la tumpang kasih anak saudara dulu (mana la tau lepas ni ct jd mama pula kan hehehe AMIN....)
ALYA ni anak kepada adik hubby ct...kalau tak salah bulan 11 ni umur ALYA dah masuk 1 thn la (dah besar pun anak dara mak ndak ni kan )
so jom la layan wajah2 comel ALYA ni yer...adios!!















DAPAT AWARD



terima kasih untuk adik syafiq...nanti jgn la lupa bagi lagi yer hehehe....TQ so much!!!



Thursday, 21-Aug-2008 23:58 Email | Share | | Bookmark
KENDURI KAHWIN SEPUPU HUBBY



aloha...salam sayang untuk semua warga FP, kita bertemu lagi di entry baru....
kali ni i nak citer tentang kami ke majlis kahwin cousin hubby...majlis nya berlansung pada 16 Ogos 2008, hari sabtu.
cousin hubby ni anak kepada pak su hubby, kalau tak salah cousin hubby ni kerja nurse dan suami nya pula tentera...darat ker udara ker laut ker tak tahu la pula ct maklum la tak sempat nak kepo hehehe

pada hari tersebut hubby bertugas sebagai penanggah...kalau sebelah penang ni dia org gelar mentara la kan...tu yg pakai uniform kuning ala DIGI tu hehehe (jgn marah yer sayang )
kaum ibu pun ada juga mentara nya uniform dia org pula merah ala2 hotlink
apa pun ct salute dia org ni sebab sudi mengekalkan budaya kampung yg semakin pupus akibat peredaran masa...TAHNIAH!!!

so kawan2 semua jom kita layan gambar2 yg sempat ct snap sepanjang majlis tersebut berlansung zasss.....adios!!

Quote:
perhatian semua kawan2 ku, ct nak balik kampung ct jap kat penang bermula dari hari ni Jumaat sampai la hari Ahad...so hari isnin kita jumpa lagi la nooo hehehe
















[<<  <  8  9  10  11  12  13  14  [15]  16  17  18  19  20  21  22  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net