welcome to my love lane

By: Siti Azlina Abdul Aziz

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  6  7  8  9  10  11  12  [13]  14  15  16  17  18  19  20  >  >>]    [Archive]
Wednesday, 22-Oct-2008 11:05 Email | Share | | Bookmark
EDISI IKAN LAGA



Aloha, salam sayang semua warga FP
Kali ni ct nak cerita tentang pets pula iaitu ikan laga
Ikan laga ni suami ct hadiahkan untuk ct pelihara, lagi pun kata org pelihara ikan ni boleh buat kan kita tenang kerana ia salah satu "psychology therapy".
masa beli ikan tu kecik lagi , tapi sekarang dah makin besar bagai JOHAN hehehe…
Setiap hujung minggu ct akan tukar air untuk dua ekor ni berenang, memang jinak sangat siap boleh di belai tu hehehe
Mula-mula tu ct rasa geli bila kena kat tapak tangan tapi sekarang ni dah semakin expert hehehe
So jom la tengok apa yg dua ekor tgh buat yer



ikan laga ni ct namakan KIKI dan LALA













Monday, 20-Oct-2008 23:19 Email | Share | | Bookmark
EDISI TERLEPAS PANDANG



Assalamualaikum,
Salam sayang kepada semua warga FP semua…ct minta maaf la sesangat sebab terlepas pandang gambar gathering atau lebih dikenali Majlis Berbuka Puasa sambil Beramah Mesra kita untuk kawasan northern khususnya
Bukan apa punya la dok bzz beraya lepas tu dok tengok makanan sedap2 pula sampai terlupa nak masukkan gambar kita yg cun-cun dan gantang-gantang ini ke Love Lane untuk tatapan umum hehehe
So jom la layan picas kami di kawasan northern ni yer… semuanya voge dan good looking hehehe…
Lepas ni kita berkumpul di rumah Pak Cik PI pula ye Insya Allah,
jumpa di sana nanti Adios!



bergambar bersama Puan Presiden bagi kawasan Northern FP siapa lagi kalau bukan Zai



impian untuk bertemu dengan rakan2 FP Alhamdulillah menjadi satu realiti syukur sangat



tu dia macam2 ada



kemeriahan suasana memang sangat dirasai



menu yang sungguh menyelerakan



ole2 dari teman2 FP …TQ tau nanti bagi la lagi yer hehehe



anak2 dah mula makan mak ngan ayah tengok jer la yer hehehe



sesi chit chat pun bermula la



ini la artis2 wanita FP yg voge dan vass hehehe glamor gitu



yang ni pula artis2 lelaki yg menjadi pujaan ramai (siapa lagi kalau bukan isteri masing2 yg memuja yer tak )




Sunday, 19-Oct-2008 05:42 Email | Share | | Bookmark
EDISI MENU BERBAKAR



Assalamualaikum,
kali ni ct nak cerita tentang makanan juga lagi…tapi kali ni bukan la ct yg pergi tempat tu tapi hubby yg ke sana dgn kawan2 office nya.
Kata nya menu kat situ tersangat la sedap dan macam-macam ada hehehe …pendek kata sampai tak tahu la nak pilih yg mana satu untuk dimakan…
Ct yg tengok gambar ni pun terliur, nak kena pergi juga ni…tak esok lusa,tak lusa minggu depan…ct nak cuba juga nanti .
Menurut suami ct lokasi nya di Kepala Batas, nama kedai tak pula di beritahu nya…mungkin suspen kut hehehe
So kengkawan jom la layan gambar yg suami ct sediakan ni yer…(ct tukang up load jer hehehe)



pilih jgn tak pilih



menu yg sungguh menyelerakan



tu dia udang bakar yg sungguh mengiurkan




Wednesday, 15-Oct-2008 23:33 Email | Share | | Bookmark
MEE UDANG SEGAR



assalamulaikum, kali ni nak cerita tentang mee udang …yum..yum..yum tersangat la menyelerakan.udang punya la banyak, ada 7 ekor dalam satu pinggan, fresh2 pula tu…sedap betul hehehe
permandangan kat gerai makan tu pun cantik, view laut lagi tuuu , pendek kata sepekej la hehehe…
kalau menurut suami ct nama tempat tu Padang Bengali hehehe , dekat jer la ngan rumah kami tu kira kalau naik keta dalam 10 minit macam tu la.
So layan la jer la yer



banyakkan udang nya



kita minum dulu



Thursday, 9-Oct-2008 07:45 Email | Share | | Bookmark
EDISI JOM BERAYA



Assalamualaikum ...
belum terlambat rasanya untuk ct dan suami mengucapkan "SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI, MAAF ZAHIR DAN BATIN"

memang hepi sangat tahun ni ct dan suami dapat beraya berdua setelah 3 thn tinggal berasingan...macam pengantin baru la pual rasa nya hehehe
tahun ni pula kami dapat beraya di rumah sendiri so ramai la tetamu yg hadir untuk meraikan rumah baru kami ni hehehe

so jom la tengok apa yg telah ct dan suami sempat snap sepanjang raya ni...maklum la selebih nya banyak di dapur sediakan juadah hehehe

jom layan yer



aksi alya ketika bertandang ke rumah ku



berposing pada hari raya kedua, setelah penat melayan tetamu



suasana di pagi syawal, bertemakan warna pic



ini la kedua mertuaku



comel kan alya balqis bertudung



ini pula family pak teh ku yg datang dari parit buntar perak, famili yg lain tak sempat jumpa maklum la ct dan suami baru jer sampai daru rumah mertua so sekarang kat rumah mama ct pula



imam sedang member khutbah raya, sayu la pula kerana ramadhan telah pun berlalu



aksi adik2 ipar ku serta mertuaku dalam edisi songket (baju songket yg mak mertua ku pakai tu aku la yg sponser hehehe)



ada tiga jenis kek, satu untuk mertuaku, satu untuk keluarga mama di penang dan satu lagi untuk aku hehehe



[<<  <  6  7  8  9  10  11  12  [13]  14  15  16  17  18  19  20  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net