welcome to my love lane

By: Siti Azlina Abdul Aziz

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  1  [2]  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]
Saturday, 5-Dec-2009 09:33 Email | Share | | Bookmark
SUASANA HARI RAYA KORBAN

Assalamualaikum...
hehehehe...finally terupdate juga fotopages mak aji ni hehehehe....

bukan la nak kata bzz sangat cuma penyakit malas tu dah melanda tu yg tak berupdate FP ni ha.....

jom la jenguk apa yg terjadi pada hari raya korban tersebut...kami berdua ni tak der la berkorban tapi sengaja menyibukkan diri kat sana...maklum la hubby cek ni jd tukang amik gambar...

jom la kita sama2 layan yer....














Thursday, 29-Oct-2009 12:54 Email | Share | | Bookmark
AKTIVITI BERGOTONG ROYONG BERSAMA TAN SRI NOOR MOHD YAACOB

Assalamualaikum, salam sayang kepada semua warga FP sekalian...
ok kali ni ct nak story sikit kisah ct dan suami pada hari Ahad minggu lepas...aktiviti ini merupakan aktiviti yg sangat mulia, dimana ia mampu memupuk semangat kejiranan serta bekerjasama dengan lebih erat....

kebetulan pula suami ct selaku Pengarah Program, maka isteri kena la turun padang untuk memberi sokongan padu kepada suami tercinta...

jom la layan wajah2 kami yg tgh bergotong royong ni...hehehehe...

















Tuesday, 13-Oct-2009 21:30 Email | Share | | Bookmark
RAYA 09

Assalamualaikum sahabat FP ku sekalian dan Selamat hari Raya Aidil Fitri, Maaf Zahir dan Batin...

hehehe...setelah sekian lama menyepi yes kini ku kembali dengan gambar2 raya 09 yg terkini....

nasib baik bulan Syawal tak habis lagi kalau tak kira gambar ku ni dah di ketegorikan BASI huhuhuhu....

jom la tengok warna tema kami di pagi Syawal...purple uuu....hahaha....layan...







ini la pula gambar2 ku di hari raya kedua...tema nya merah lagi tuuuu...silau hahaha....
dan lokasi nya nya di pusara ayahda ku...dan juga makam moyang ku...
kepada ayahda tercinta ku iringkan doa dan Al-Fatihah....









Monday, 7-Sep-2009 08:29 Email | Share | | Bookmark
JOM LEPAK DI RESTOREN RASAMAS PULA

Assalamualaikum...

diam tak diam, dah tinggal lagi dua minggu kita nak raya...macam tak caya jer kan...cepat sungguh masa berlalu...

yg kelakar nya persiapan untuk raya belum mula lagi...tapi yg penting tahun ni ala kadar jer...jimat kata orang....hehehe

ok la berbalik dengan tajuk untuk entry kali ni, situasi ni berlaku sebelum puasa lagi...kalau ikut kan ada main menu, tapi di sebabkan lapar tahap melampau, lupa pula nak amik gambar nya, gambar2 yg ct sempat amik ni kira dessert jer la...itu pun mujur ingat hahaha

so jom la layan......









Friday, 4-Sep-2009 07:57 Email | Share | | Bookmark
JOM MAKAN DI SECRET RECIPE

Assalamualaikum sahabat FP sekalian....

Selamat menunaikan ibadah puasa dari ct (cinta) dan suami....semoga ibadah kita diterima Allah s.w.t insya Allah....
so jom la tengok menu kami berdua masa makan2 di secret recipe...sedap tau tomyam kat situ...hubby ku makan apa tah...sekali pandang macam bakso jer....

jom kita layannn.....













[<<  <  1  [2]  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net